werdas
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

سگ های پودل استاندارد، عروسکی و مینیاتوری می شوند.

سگ پودل استاندارد : به عنوان قدیمی ترین نوع سگ پودل شناخته می شود و ارتفاع شانه های آن به بیش از 38 سانتی متر می رسد. این نوع از سگ های پودل نسبت به دو نوع دیگر، بزرگتر هستند و قدرت بیشتری دارند. به همین علت به عنوان قهرمان همه جانبه خانواده محسوب می شوند.
سگ پودل عروسکی : این نوع از پودل را با نام توی پودل هم می شناسند. ارتفاع در شانه های این نوع بیش از 25 سانتی متر نمی باشد.
سگ پودل مینیاتوری : نوع سوم سگ های پودل هستند که ارتفاع شانه های آنها 38 سانتی متر یا کمتر می باشد.
برای اطلاع از قیمت سگ پودل در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


سگ توی پودل عروسکی در تهران

سگ توی پودل عروسکی در تهران ، طرفداران خاص خود را دارد. این نوع از سگ پودل، جثه ی کوچکی دارد و بسیار فعال است. به پیاده روی روزانه علاقمند است البته در محیط خانه هم به فعالیت و بازی می پردازد. به دلیل جثه ی کوچکی که دارد، تمرینات فیزیکی ساده ای را برای آن در نظر می گیرند. از ویژگی های ظاهری پودل های عروسکی یا همان توی پودل ها می توان به سرِ تقریبا گِرد، چشم های بیضی شکل تیره، گوش های آویزان، پوزه ی بلند و کشیده اشاره کرد. سگ پودل عروسکی یک دوست و همراه خوب است و معمولا 16-14 سال عمر می کند. به رنگ های زردآلویی، کرم، مشکی، سفید، نقره ای، نوک مدادی و ... دیده می شود. جهت خرید سگ توی پودل عروسکی در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


سگ توی پودل سفید در تهران

سگ توی پودل سفید در تهران ، محبوبیت زیادی دارد. همان طور که قبلا گفتیم سگ های پودل به رنگ های مختلفی وجود دارند. این تنوع رنگی باعث شده است تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند سگ پودل موردنظر خود را خریداری کنند. با این حال، سگ توی پودل سفید در تهران نسبت به رنگ های دیگر محبوب تر است. پوشش موج دار و فرفری سفید رنگ این سگ که کت مجعد و ضخیم متمایز هم دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. موهای نژاد پودل نمی ریزند بنابراین گزینه ی مناسبی برای افرادی است که دچار آلرژی هستند و علاقه دارند تا در منزل خود یک سگ داشته باشند. قبل از خرید سگ پودل باید اطلاعاتی در مورد نیازها و علایق این نژاد سگ به دست آورید. به یاد داشته باشید که سگ های پودل را باید هر 6-3 هفته یکبار به آرایشگاه حیوانات ببرید یا برای صرفه جویی در هزینه ها، خودتان یاد بگیرید تا این کار را انجام دهید. اگر به دنبال سگ توی پودل سفید در تهران هستید، فقط کافی است تا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


فروش سگ توی پودل در تهران

فروش سگ توی پودل در تهران ، سگ های پودل حیوانات وفادار و هوشیاری هستند که در مدت کوتاهی دستورات شما را یاد می گیرند. مهربانی سگ پودل به اندازه ای است که به سرعت با اعضای خانواده ارتباط برقرار می کند. پودل ها در هنگام مواجهه با افراد غریبه، خجالتی هستند و به ندرت حالت تهاجمی به خود می گیرند. توله سگ پودل، بسیار حساس است. به همین علت همواره باید با آنها آرام صحبت کرد. سگ پودل یکی از سگ های بسیار فعال است که نحوه ی محبت به کودکان را بلد است. اگر شما هم علاقمند هستید تا یک توله سگ پودل یا سگ بالغ پودل داشته باشید با بخش فروش سگ توی پودل در تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به فروش سگ توی پودل در تهران می باشند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۳:۴۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب